Værdigrundlag

Informationsbrev 2024

Kære forældre til børn i kommende GLO

Hermed lidt informationer vedr. hvad der kommer til at ske frem mod GLO start 2. april.

Vi har nu fået overleveringer på jeres børn og er i fuld gang med at sammensætte hold med udgangspunkt i de overleveringspapirer I har udfyldt. Jeg kunne forestille mig at en del af jer er meget nysgerrige på, hvem jeres barn kommer til at være sammen med, men her må I har lidt tålmodighed. Vi sender holdlisterne ud til jer i løbet af uge 12.

D. 13. marts vil vi afholde et informationsmøde fra kl. 16.30-18.00. Her vil vi gennemgå, hvordan forløbet vil være i GLO perioden, de praktiske informationer bl.a. vedr. tasker, skiftetøj mv. Mødet vil blive afholdt i festsalen ved Indgang C. Se invitationen.

Der er nogle, der er begyndt at spørge ind til, hvordan den første dag kommer til at være, af hensyn til at kunne få fri fra arbejde. 1. dags program vil forløbe på følgende måde:

Kl.9.00 Byder vi forældre og børn velkommen i det lokale børnene skal være i.

Kl.9.30 Siger vi farvel til mor og far

Kl.11.15 Madpakke spisning

Kl. 12.30 Slutter GLO-dagen. De der ikke hentes bliver i SFO

Frem mod Glidende overgangs start d. 2. april vil børnehaverne i skoledistriktet komme på besøg, så børnene har set skolen og området inden første dag. Hvis I er forældre til et barn, der ikke kommer fra én af børnehaverne i vores skoledistrikt, er I meget velkommen til at tage kontakt til os med henblik at jeres barn, kan få en rundvisning.  For at aftale tidspunkt for rundvisning kan I skrive en mail til mig på: heibu@kolding.dk.

Vi glæder os rigtig meget til at tage i mod jer jeres børn.

Mange hilsner fra

Heidi Bundgaard, Afdelingsleder SFO